Spółka Makurat Invest, będąca częścią Grupy Makurat, powstała w 2015 roku i jest młodym, dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem, realizującym nowoczesną zabudowę wielorodzinną. Do realizacji kontraktów dla Makurat Invest zawiązana została spółka BMI. Zatrudniamy osoby z wieloletnim deweloperskim doświadczeniem, współpracujemy z wieloma wykonawcami i dostawcami materiałów budowlanych w regionie. Obecnie realizujemy osiedle budynków wielorodzinnych w Barniewicach w Gminie Żukowo oraz przygotowujemy do realizacji nowe inwestycje w powiecie kartuskim. Jesteśmy przedsiębiorstwem dysponującym bankiem ziemi do realizacji przedsięwzięć inwestycyjnych na wiele lat w przód, co daje możliwość wieloletniej, stabilnej pracy.
-
PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANYMiejsce pracy: Województwo Pomorskie
Zapraszamy do współpracy ludzi:
- zaangażowanych i z chęcią do pracy
- punktualnych oraz odpowiedzialnych
- samodzielnych
- sumiennych i komunikatywnych
- mile widziane prawo jazdy kat. B lub C+E
Zakres obowiązków:
- Wykonywanie różnego rodzaju robót ogólnobudowlanych, m.in.: układanie płytek, malowanie, szpachlowanie, tynkowanie, murowanie, układanie izolacji, drobne prace ciesielskie.
- Przygotowywanie placu budowy, w tym rozbiórka istniejących konstrukcji, usuwanie gruzu i odpadów oraz czyszczenie terenu.
- Transport materiałów budowlanych, narzędzi i maszyn na potrzeby budów.
- Dbanie o powierzone narzędzia i maszyny budowlane.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez kierownika budowy lub przełożonego
- Przestrzeganie przepisów BHP.
- Współpraca z innymi firmami podwykonawczymi.
Oferujemy:
- pracę w zgranym zespole ludzi dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem
- możliwości rozwoju osobistego i zawodowego
- możliwość poznania obecnie stosowanych technologii robót budowlanych
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- niezbędne narzędzia do pracy
Aplikacja: Zainteresowane osoby prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy tel.: 518-566-634, kariera@bmi-budownictwo.pl (proponujemy również przesłanie CV na adres mailowy).
-
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTAMiejsce pracy: ŻUKOWO
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby gotowej na podjęcie pracy na stanowisku:
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Żukowo
Do obowiązków osoby na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta będzie należało:
- Dbanie o najwyższy standard obsługi klienta
- Doradztwo w zakresie wyboru idealnego mieszkania
- Utrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z Klientami
- Przygotowywanie dokumentacji do umów
- Obsługa wewnętrznego systemu ds. sprzedaży (rezerwacje, baza klientów, umowy)
- Współpraca z internetowymi serwisami wsparcia sprzedaży
- Raportowanie wyników sprzedaży
- Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy
- Współpraca z biurem budowy i działem marketingu
- Obsługa posprzedażowa w zakresie zmian aranżacyjnych, usterek itp.
- Analiza rynku nieruchomości
- Ścisła współpraca z kancelarią notarialną celem podpisywania umów na zakup mieszkania
Jesteś idealnym kandydatem, jeśli:
- Jesteś komunikatywna/y i lubisz pracę z ludźmi
- Cechuje Cię samodzielność i dobra organizacja
- Lubisz uczyć się nowych rzeczy i angażujesz się w wykonywanie powierzonych zadań
- Cechuje Cię dobra prezencja i wysoka kultura osobista
- Biegle posługujesz się komputerem (w szczególności MS Office)
- Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
- Znajomość rynku nieruchomości będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w zgranym zespole
- Duże możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie
- Wszelkie niezbędne narzędzia pracy
Aplikacja: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: kariera@makuratinvest.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Makurat Inwestycje Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów bieżącej i przyszłych rekrutacji”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
-
KOORDYNATOR PROJEKTU BUDOWYMiejsce pracy: ŻUKOWO
Rozwijamy się w ramach kapitałowej Grupy Makurat, której doświadczenie w biznesie sięga ponad 25 lat. Głównym celem naszej działalności jest ciągłe podnoszenie jakości świadczonych usług w branży budowlanej, motoryzacyjnej, deweloperskiej, ubezpieczeniowej i sprzedaży pojazdów, przy wykorzystaniu narzędzi najwyższej klasy, pamiętając o tym by praca dawała nam jak najwięcej satysfakcji.
Branże, w których pracujemy, są wymagające i stawiają przed nami wysokie wymagania. Przez to każdego dnia staramy się sprostać wyzwaniom stawianym przez klientów oraz przez nas samych. Wielu z członków naszych zespołów rozwija prowadzone działalności od samego początku ich istnienia, dzięki czemu dziś firmy, w których pracujemy mają unikatowy, rodzinny wymiar.W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osoby gotowej na podjęcie pracy na stanowisku:
Koordynator Projektu Budowy
Miejsce pracy: Żukowo
Zapraszamy do współpracy ludzi z:
- zaangażowaniem i chęcią do pracy
- biegłą znajomością i obsługą komputera
- wykształceniem wyższym (niekoniecznie dot. stanowiska Koordynatora)
- dobrą zdolnością organizacyjną
- komunikatywnością i łatwością w nawiązywaniu kontaktów
- sumiennością, odpowiedzialnością, zaangażowaniem
Zakres obowiązków:
- sporządzanie przedmiarów i ofertowanie
- przygotowywanie dokumentów, umów oraz załączników
- ścisła współpraca z Zarządem
- zamawianie materiałów i sprzętu budowanego
- analiza oraz nadzór nad dokumentacją projektową
- stałe podnoszenie wiedzy w zakresie sprawdzonych technologii
Oferujemy:
- pracę w zgranym zespole ludzi dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem
- możliwości rozwoju osobistego i zawodowego
- możliwość poznania obecnie stosowanych technologii robót budowlanych
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- niezbędne narzędzia do pracy
Aplikacja: Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres mailowy: kariera@makuratinvest.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Makurat Inwestycje Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów bieżącej i przyszłych rekrutacji”.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób, których dane są lub będą przetwarzane w związku z udziałem w rekrutacji:
W związku z realizacją obowiązków wynikających z postanowień Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej zwanym „RODO”) informujemy, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Makurat Inwestycje Sp. z o.o. z siedzibą w Żukowie, przy ul. Jabłoniowej 7, NIP: 589-203-80-25, (dalej zwanym „ADO”). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji rekrutacji na określone stanowisko pracy lub przyszłych procesów rekrutacyjnych. Podstawą prawną przetwarzania podanych danych osobowych jest udzielona przez Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia przystąpienie do procesu rekrutacji. Zgodę na przetwarzanie danych osobowych można w dowolnym momencie wycofać. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Informujemy, że w każdym przypadku przysługuje Państwu prawo żądania: dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Wszelkie zgłoszenia związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych należy kierować na adres spółki za pomocą poczty tradycyjnej. W każdym czasie przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
Cel przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od treści udzielonej zgody i może to być: a) przetwarzanie danych osobowych dla celów przeprowadzenia bieżącej rekrutacji w związku z którą ADO wejdzie w posiadanie Państwa danych osobowych, b) przetwarzanie danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji przeprowadzanych przez ADO. Wobec Państwa osoby nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez istotnego udziału człowieka), w tym Państwa dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu. Państwa dane osobowe mogą być przekazywane na rzecz podmiotów, z którymi ADO współpracuje podczas przeprowadzania rekrutacji. Okres czasu, przez który Państwa dane osobowe będą przetwarzane, jest uzależniony od celu, w jakim zostały one zgromadzone, tj.: a) w przypadku osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych w celu aktualnie prowadzonej rekrutacji – do czasu jej zakończenia, b) w przypadku osób, które wyraziły zgodę na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji – przez okres 5 lat od dnia wyrażenia zgody.